get your groove on

image59
Okej, imorgon är det dags för intervju och en liten inblick i flygvärdinneyrket.  Tar nattåget ner och sedan följer en diger dag om man har lite tur, annars åker man ut redan till lunch och får slicka sina sår med lite shopping och mat med Nina! Inte så tokigt det heller :)
Nåja, har som sagt sökt lite utbildning till hösten också, psykolog- och arkitektprogram är högst prioriterat så får se om man kanske hamnar där eller om det är flying high som gäller.
I övrigt händer inte så mycket, har ett biologiprov att göra på måndag som jag riktigt drar mig för men lika bra att få det ur världen för sedan kommer det vara en fullspäckad majmånad som följer här och då vill jag inte sitta och läsa om vattentransport i växter.
På fredag är det någon sorts releasefest på O´learys som Marmelad har, får se om man orkar dit, gratis är ju alltid lockande!
Måste också bestämma mig angående en Islandstripp i sommar, känner att jag kanske bör hålla lite bättre koll på mina tillgångar. Kan ju vara bra att inte vara helt barskrapad om det nu blir så att det är skolgång jag ska ägna mig åt här framöver.
Nej nu är det dags för en promenad med lilla lockiga Lilo i aprilvädret, var tog solen vägen?
image60

varför bygga luftslott när det finns sandslott?


Kommentarer
Postat av: Marita

Lycka till imorgon. Jag tror att det kommer att gå bra! Puss

2007-04-18 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0