få något gjort arma människa!

Ja, jag alltså. Jag känner mig lika snabb och energisk som en sengångare, jag har bara så svårt att få saker och ting gjorda idag. Går mest omkring tittar lite här och tittar lite där. Hela dagen har passerat och jag har endast lyckats med att träna Napoleon och ätit en taco-sallad. Som sagt, denna vecka är det Stockholm och intervju igen, och jag sliter förtvivlat mitt hår när jag se hur mina besparingar försvinner på tåg och flygbiljetter..Jag som skulle ha en Donna Karen-väska....nåja, nu ska vi se detta på ett vuxet och moget sätt, jag investerar i mig själv. Så vackert det låter, jag investerar i min personliga utveckling och ger min person en chans!
Nu känns det bättre.
Mamma ringde precis och jag ska stå för middagen, så jag kollade precis in i kylskåpet och sa att det fanns benstek till middag, hahaha. Det var visst ett kalkonlår.
Igår kollade jag på Al Gore's dokumentär om global uppvärming när jag ser sådant så får jag panik och tänker att jag måste hitta en make snabbt som den, skaffa barn och en vettig utbildning och sist men inte minst bidraga med något till samhället. "Det man inte vet något om, det lider man inte av" måste ha varit någon sorts Einstein som kom fram till det för det mina vänner, det är så sant så sant!
Sen verkar det som att ett genomgående tema för helgen är manshat, det måste ligga något konspiratoriskt bakom dessa gärningar utförda av 1.5 kromosomerna. Ärkepuckon.
Nåja, nu ska jag plocka fram bensteken och se om det går att åstadkomma något med den som går under kategorin ätligt.
Sedan ska jag göra some deep thinking om mitt hår, fast det är ju bättre att vara lätt lugglös än djupt redlös när man är på kryssning så kanske får det fortsätta att vara lite bångstyrigt.

och förresten mina vänner, kom ihåg att Mozart skrev "Trollflöjten", kan man inte det kan man hälsa hem att man blir cabin crew!
image62
promenadkompisen

Kommentarer
Postat av: Marita

Ikväll är jag din promenadkompis

2007-04-24 @ 08:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0