cara cara mia

Eller kanske borde man med viss ängslan följa Nasse i Nalle Puhs "kääkäääkääära nån!" skulle nog jag ha gjort om jag träffat på oss i krogkön till bygget på påskafton. Blev lite utav en impulsresa till Åre i snålblåsten, jag, annso och ellenor packade in oss i lilla svarta golfen och häpp! mot fjällen :) Väl där kommer förtjusande zalla springandes i skidunderställ och gör att vi känner oss välkomna och blir ännu mera pepp på att dra ut i natten. Visar sig att hon, anders och anders kompis andreas snackat ihop sig om utgång och nu kom ju vi också, the more the merrier!
Ellenor tog snabbt på sig rollen som husmor och lagade en smarrig kycklingwok åt oss med jag o annso bidrog med glada tillrop och började inmundiga lite berusningsdrycker.

det går lika bra med selleri...

annso håller kollen på vår självutnämda kock.

och jag tar lyckligt fram en flaska Riesling

Middagen blev jättebra trots att vi upptäckte att vi glömt bort att ta med oss kryddor, men med lite fantasi och smart fördelning av salt o peppar och med en burk uncle bens chicken sauce så blev det prima ballerina.


frågan är vad de har för ingredienser i Uncle Bens nuförtiden....


vilket gradtal hade du tvättat kjolen i sa du? what the heck see thorugh is fashion....eller mja :)

Vår man i hairbuisness har anlänt, chic som vanligt.

han visar upp sina nya stockholmsmoves på sin intet ont anande vän och jag intar min bästa orangutangposé.

åh va kul vi har!

jättekul!

OSLAGBART!

Sedan följer en session där delar av damerna i sällskapet bestämmer sig för att göra ett litet boob-kollage, då jag vet att jag har en del känsliga läsare så väljer jag att ej publicera dessa ;) hahaha. Men kan yppa att det var riktiga cliffhangers!

prima påskskinka...

kramkalas


För att återknyta till rubriken så kom vi sent om sider att ta oss till bygget och den miiiilslånga kön som ringlande sig i den bistra fjällvinden. Vi bestämde oss att det var vår uppgift och kall att underhålla denna väderbitna människohop, därför brände vi av ett medley där cara cara mia återkom kanske tusen gånger, av någon anledning så var de norska tjejerna närmast oss i kön inte för imponerande, jag förstår inte...Jag tyckte det lät kanon och bara väntade på att ngn skulle flagga med ett skivkontrakt!!!
Sen inledde jag en diskussion med vakten att jag tyckte att jag stått i kön alldeles för länge, då sa han att jag skulle ha kommit tidigare (i bästa rumpnisse-anda)
skulle jag ha kommit förr??
Jag kunde inte komma tidigare för jag har ju precis kommit hem från Oman tyckte jag då, sen när jag väl kom in och betalade så tog jag av ngn dum anledning inte tillbaka växeln i kassan, men får se det som en gentil gest från min sida trots att jag faktiskt tillsammans med min kör spridit glädje och gemenskap ute i kön i drygt en timme och endast iklädd en solklänning och en kofta måste det nästan ses som ett hjältedåd som borde inbringa viss ersättning!
Menmen, blev en dansafton och gladast blev jag i biblioteket när en norsk kom fram och sa att jag hade så snygg lugg men egentligen spelade det ju ingen roll vilken frisyr jag hade för jag var ju så snygg iaf! Var säker bara en dålig raggningsreplik men jag blev skitnöjd :) Tack du fine man!
Sedan hamnde jag på någotvis i en lite förevisning av semesterbilder med Andreas Andersson som tydligen spelar i Milan (enligt sig själv iaf, I'm clueless), och en grabb från IFK Göteborg. Var trevligt men de verkade inte så impade av mitt gästspel i Stuguns damlag så jag tackade för bildvisningen och gick hem med mina tjejer och åt
det som var kvar av kycklingwoken!
image52
thank you and goodnight!

Kommentarer
Postat av: Gertrud

VEM är tjejen med den snygga häcken...?!

2007-04-09 @ 16:21:34
Postat av: Uffe.

Jag vet vems häck det var!!

2007-04-10 @ 19:04:06
Postat av: Ellenor

Jäkla gubbe...

2007-04-15 @ 17:37:44
Postat av: mupp

ellens

2007-06-01 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0